HTML

Utolsó ideírtátok

Volt egyszer egy...

Ég a zsír

2009.04.02. 23:22 Raoul

Ti szoktatok nehézfémet érezni?

Kaptam a fejemet kockás
Egy óriás repülőgép által
Ez nem volt könnyű
De semmi van, nem
Amikor nehézfémet érzek WÚÚHÚÚÚ
És én gombostű vagyok és én tű vagyok
Nos fekszem és én könnyű vagyok
Az idő egésze de én soha nem vagyok biztos, amikor nekem szükségem van rád
Örülök, hogy találkoztunk
Kaptam a fejemet elvégzett
Amikor én fiatal voltam
Az ezé nem a problémám
Az ezé nem a problémám
Amikor nehézfémet érzek WÚÚHÚÚÚ
És én gombostű vagyok és én tű vagyok
Nos fekszem és én könnyű vagyok
Az idő egésze de én soha nem vagyok biztos, amikor nekem szükségem van rád
Örülök, hogy találkoztunk
Igen, igen
Igen, igen
Igen, igen
Oh, igen
(ez egészen kampánygyanús szöveg végzet.)

Ez a Homály együttes Dal 2 dala.

Lezsíroztuk ezt a dolgot, mert szerintünk ez tök zsír lesz.

A nagymama lövi a pizsit. Elég gyorsan köt.

Szólj hozzá!

Címkék: nehézfém zsírfóka

A bejegyzés trackback címe:

https://zsirfoka.blog.hu/api/trackback/id/tr711042967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása